Стан комп’ютеризації школи
Осередком інноваційних технологій і передового педагічного досвіду в школі є кабінет інформатики. Ще в половині 70- х років академік Глушков висловив думку про те, що та людина яка на кінець двадцятого століття не вмітиме працювати з комп’ютером буде прирівнюватись до людини, що на початку століття не вміла читати.
Стрімкий рух інформаційно - комунікаційних технологій зумовлений науково технічними прогресом вимагає від сучасного вчителя не просто вміти виконувати на комп’ютері елементарні задачі, як то набір тексту, чи його друк на принтері, а використання всього інформаційного комплексу для навчання і виховання учнів.
За період з 2007 по 2013р. - 52 вчителі закінчили навчання за програмою Мфйкрософт «Партнерство в навчанні», що становить 90% від усіх вчителів куща.
Це дає змогу більшості вчителів успішно використовувати багато можливостей інформаційних технологій у їхній безпосередній діяльності. А цих можливостей дуже багато. Як молоді, так і вчителі старшого покоління стараються йти в ногу з часом і успішно використовують здобуті знання в педагогічній діяльності. Нормою стало проведення не тільки відкритих, але і звичайних уроків у кабінеті інформатики. Вчителі використовують навчальні програми підтримки вивчення навчальних дисциплін.
Крім цього вчителі знаходяться у постійному пошуку і використовують інші програмні продукти, що ще не пройшли опробування широким загалом, в тому числі іноземного виробництва.
Але напевно найширше вчителі використовують інформаційний комплекс школи для демонстрації вже існуючих і самостійно створених презентацій. Це дуже потужний засіб із широким спектром дії. Презентація залучає до сприйняття практично всі чуттєві центри учня. А при використанні ефектів анімації і звуків взагалі перетворюється на мультимедійний додаток з високою ефективністю засвоєння матеріалу.
Всі вчителі школи, які пройшли курси «Intel навчання для майбутнього» опанували програму Power Point і систематично її використовують. У планах школи - придбати мультимедійний проектор і інтерактивну дошку, що дасть можливість ще більше розширити дидактичні можливості кабінету інформатики.
Широко використовуються можливості мережі Інтернет. Особливо для пошуку нових педагогічних ідей, методик, дидактичних і виховних матеріалів.
На початку 2017 року, за програмою співпраці з урядом КНР клас було оснащено 15 новими комп'ютерами.
Можливості класу також використовуються під час професійної підготовки автотранспортних засобів (профільне навчання). На кожному учнівському комп’ютері встановлено програму для розв’язування екзаменаційних білетів з автосправи Exam DAI. Програма працює в двох режимах: навчання та іспит, що дає змогу не тільки робити аналіз помилок, а і контролювати знання учнів. Також можливості інформаційних технологій дозволяють використовувати робочі місця класу як автомобільні тренажери. Є програма DriverEd – симулятор їзди на автомобілі, що дозволяє кожному учневі в ігровій формі набути навичок їзди на автомобілі. Програма досить проста і на перший погляд виглядає, як комп’ютерна гра, але дозволяє дисциплінувати учня – водія, робить аналіз порушених вимог правил дорожнього руху, попереджає та інформує про неправильні дії, які робить учень.
Також є у наявності фільми по будові і технічному обслуговуванню систем і механізмів автомобіля.
Під час вивчення правил дорожнього руху зокрема теми «Регулювання дорожнього руху» використовується набір створених вчителем Падиком О.І. презентацій – «Світлофори». Презентації запускаються на кожному комп’ютері та імітують роботу світлофорів у реальному часі.
У кабінеті інформатики працює друкарський центр. Адже сучасні вимоги до діловодства і оформлення методичних та дидактичних матеріалів неможливо втілити без сучасної техніки.