Неділя
05.05.2024
00:42
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Архів записів
Друзі сайту
  • Сайт громади с. Ст. Олексинець
  • Наше село в Контакті
  • Погода в селі
  • Релігійні новини села
  • Ми у facebook
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Сайт Староолексинецької ЗОШ І-ІІІ ст.

    При Староолексинецькій ЗОШ І-ІІІ ст. створений методичний центр, в якому ведеться методична робота згідно відповідної структури, форм, та складених планів методичної роботи методоб’єднань по предметах.

    Структура методичної роботи включає взаємопов’язані та взаємодійні елементи, що відповідають цілям і завданням, які стоять перед навчальним закладом та втілюються у різних формах, різними методами й засобами.

    Колективними формами методичної роботи є :

    ·     педагогічна рада;

    ·     методична рада;

    ·     методичні об’єднання;

    ·     творчі майстерні педагогів;

    ·     постійні проблемні семінари;

    ·     творчі, мобільні та динамічні групи;

    ·     педагогічні читання;

    ·     науково – практичні конференції;

    ·     педагогічні виставки;

    ·     конкурси.

    Члени методичних об’єднань відкритим голосуванням обирають із досвідчених учителів керівника (голову) терміном на 2 роки.

    Залежно від актуальності питань, що розглядаються, умов, у яких працюють МО, їх засідання у навчально – виховних закладах поводитися щомісяця або щокварталу.

    Планування методичної роботи є довільним. Складаючи план, враховуються конкретні умови школи, досвід роботи вчителів, їхні здібності, інтереси. План роботи об’єднання має такі розділи:

    ·     вступ, який містить аналіз роботи за минулий навчальний рік, чітко визначені основні завдання на наступний;

    ·     проблеми, над якими працюють члени методоб’єднання, відомості про членів методоб’єднання;

    ·     методичні оперативки;

    ·     організація роботи з молодими вчителями;

    ·     удосконалення педагогічної майстерності вчителів, вивчення та поширення передового педагогічного досвіду;

    ·     організація позакласної роботи;

    ·     конференції, круглі столи;

    ·     тематика засідань методичних об’єднань.

    У діяльності методоб’єднань практикуються різноманітні види роботи, але найбільшого поширення набули заслуховування і обговорення доповідей, взаємовідвідування відкритих уроків і виховних заходів, бібліографічні огляди, вивчення методичних матеріалів, практичні заняття з учителями.

    Відкритий урок у школі – загально прийнятий методичний захід, на якому відбувається показ кращого досвіду, пропаганда нових педагогічних надбань і актуальних питань методики. Без відкритого уроку неможливо здійснити поширення і впровадження передового педагогічного досвіду. Цю думку підтверджував відомий український учений і педагог Микола Пирогов: «Як же можна це довести інакше, як не запросивши товаришів на свій урок і не переконавши на власному досвіді».

    Взаємовідвідування уроків (виховних заходів) у системі методичної роботи відіграє специфічну роль. Добре налагоджене взаємовідвідування сприяє перенесенню кращих методів роботи одного педагога в практику діяльності інших, надихає вчителя на пошук нових методів  навчання, виховання, будить творчу ініціативу. Порівняння власного досвіду з досвідом колег дає можливість критично оцінити різні варіанти досягнення мети.

    Бібліографічні огляди, обговорення літератури, статей, журналів – це канали, за якими оперативно надходить до вчителя інформація, що є важливою передумовою підвищення рівня й ефективності навчально – виховного процесу.

    Індивідуальні форми методичної роботи використовуються для задоволення особистих потреб і конкретних запитів педагогічних працівників. Їх вибір залежить від рівня освіти, професійної компетентності, специфіки діяльності, індивідуальних можливостей та інших характеристик педагогічних працівників.

    Індивідуальними формами педагогічної роботи є:

    ·     наставництво;

    ·     консультації;

    ·     стажування;

    ·     самоосвіта;

    ·     індивідуальна методична допомога;

    Важливою формою підвищення наукового, фахового та методичного рівня вчителя є самоосвіта. У процесі якої він вивчає нову літературу з педагогіки, психології, методики викладання  навчальної дисципліни, матеріали передового педагогічного досвіду, знайомиться з педагогічними  та методичними журналами, збірниками. Одним із видів самостійної діяльності вчителя є робота над методичною темою, яка повинна відповідати тій проблемі, над якою працює школа. Результати роботи вчитель оформлює, як реферат чи доповідь, з якими виступає на засіданні методичного об’єднання.